Een trotse lijsttrekker voor de lijst GroenLinks- PvdA Heusden!

GroenLinks en de Partij van de Arbeid Heusden gaan met een gezamenlijke lijst de gemeenteraadsverkiezingen in.

Tijdens de Algemene Leden Vergadering van beide partijen is Ronald Heesbeen tot lijsttrekker gekozen. Marjo Stevens staat tweede op de lijst.

Onder het motto: progressief, sociaal en groen gaan zij zich, samen met de andere kandidaten op de lijst, hard maken voor een gezonde, groene omgeving en een proactief beleid waar mensen centraal staan.

Daarbij ligt de nadruk op goed wonen voor iedereen, meer natuur binnen en buiten de kernen, voorkomen en bestrijden van armoede en een versnelling van de duurzame energie en aanpassingen voor het klimaat. Ronald Heesbeen: “Dit zijn grote uitdagingen, die oplossingen vragen die zorgvuldig zijn, met oog voor de menselijke maat en kansen voor alle Heusdenaren. Goed voor de samenleving als geheel en goed voor de natuur die zo belangrijk voor ons is”. Marjo Stevens: “Zorg voor elkaar en zorg voor de natuur gaan samen en hebben voor ons een gelijk belang”.

Wekelijks kunt in het weekblad Heusden en op Heusden.nieuws.nl al teksten   uit ons verkiezingsprogramma lezen.